標題: Сүрөт конкурсу, видео сынак ж... [打印本頁] 作者: rejoana120 時間: 4 天前 標題: Сүрөт конкурсу, видео сынак ж... UGC колдонуу ар түрдүү перспективаларды гана камсыз кылбастан, аудиторияңызды пассивдүү керектөөчүлөрдөн активдүү салымчыларга айлантат. Бул жерде сиз мазмунуңуздун бөлүшүү мүмкүнчүлүгүн жогорулатуу үчүн UGCди кантип натыйжалуу колдоно аласыз. Кардарлардын окуяларын шыктандырыңыз жана көрсөтүңүз: аудиторияңызды брендиңиз менен тажрыйба бөлүшүүгө активдүү үндөңүз. Күбөлөр, сын-пикирлер же визуалдык мазмун аркылуу болсун, кардарлардын
чыныгы окуяларын көрсөтүү ишенимди гана арттырбастан, башка колдонуучуларды да өздөрүнүн оң тажрыйбалары менен бөлүшүүгө үндөйт. Конкурстарды жана чакырыктарды өткөрүңүз: аудиторияңызды Телефон номерлеринин китепканасы брендиңизге байланыштуу мазмунду түзүүгө түрткөн сынактарды же чакырыктарды өткөрүү менен тартыңыз. сынактары болобу, бул демилгелер колдонуучу тарабынан түзүлгөн мазмундун толкунун жаратат, алар табиятынан бөлүштүрүлөт. Кампаниялардагы
Колдонуучу тарабынан түзүлгөн мазмунду баса белгилеңиз: UGCди чоңураак маркетинг кампанияларыңызга интеграциялаңыз. Жарнамаларыңызда, социалдык медиа билдирүүлөрүңүздө же электрондук почта маалымат бюллетендериңизде колдонуучу жараткан мазмунду көрсөтүңүз. Бул сиздин коомчулугуңузду таанып, баалап гана койбостон, башкаларга да өзгөчөлөнүү мүмкүнчүлүгүнө салым кошууга түрткү берет. Бренддик хэштегтерди түзүү: Колдонуучу тарабынан түзүлгөн мазмундун жыйнагын жөнөкөйлөтүү үчүн бренддик хэштегдерди иштеп чыгуу.